03-28-2006, 05:07 AM
Jonquiere-TadoussacMar 27 2006, 08:58 PM Ce n'est que les maudits anglais qui ne prennent pas le temps de comprendre les langues des autres.? Mais sur l'autre c?t?, je suis moi-m?me un de ces maudits anglais, donc pourquoi je dis ce genre des choses? [/quote]
Cool, I understood a lot of that without using Freetranslation
Now here is my probably horrific French, which I even cheated some on (Which, in a way, proves your point
):
Et je suis d'accord, nous sommes trop paresseux de soigner apprendre des langues autres. Comme ceci, ce n'est pas la bonne fran?ais. C'est regrettable.
My mp3 player counts "the" as a T, so maybe everything does that.
EDIT: This is turning into a language discussion...so I'm listening to...actually nothing right now :o
Cool, I understood a lot of that without using Freetranslation
Now here is my probably horrific French, which I even cheated some on (Which, in a way, proves your point
):Et je suis d'accord, nous sommes trop paresseux de soigner apprendre des langues autres. Comme ceci, ce n'est pas la bonne fran?ais. C'est regrettable.
My mp3 player counts "the" as a T, so maybe everything does that.
EDIT: This is turning into a language discussion...so I'm listening to...actually nothing right now :o

